1 år som norrlänning!

Idag är det exakt 1 årsen jag o gubben lämna Götet med en massa packning i bilen för min uppflytt. Jag kan bara inte fatta att det redan gått 1 år. Fast det konstiga är att det känns som om det lika gärna kunde va fler år.
Jag minns hur förväntans full jag va när vi körde den långa biten upp till mitt nya hem. Det va en sån underbar resa. Vi stannade o övernattade på ett lyxhotell i Gävle men jag kunde inte njuta av det för jag va så orolig för mina saker som va kvar i bilen, trotts att det va garage. Allt gick givetvis bra. Ja.. tiden går fort..

Idag är det hundkurs igen. Det ska bli jätte kul. Gubbens tur att leda Bosse idag. Ska bli gött att bara va åskådare faktiskt. Han tar lite på ens krafter den lille.

Fick även en trevlig överraskning när jag vakna imorse. Hörde att Bosse rev nåt så jag flög upp o såg att han rivit o gnagt sönder ett hål på 10x10 cm på sittdynan i fåtöljen. Visst nu är det ju hans fåtölj men den behöver ju inte va trasig för det. Kan va bra om den håller ett litet tag till. Så då va jag inte så glad på han. Kleta in en halv flaska Stop n Grov där han gnagt sönder. Vet inte om det kan hjälpa men jag hoppas det kan hålla honom borta tills jag fått lagat skiten lr hur vi nu kommer att göra. Så där kan den inte se ut iaf.

Kommentarer
Postat av: Magda

Jag satt och tänka för nån dag sen, snart har ju Marie bott här uppe i 1 år =) Men kom inte på vilket datum det var.



Tack för det du skrev i min blogg!

2008-12-10 @ 14:53:49
URL: http://enmagda.blogg.se/
Postat av: Ida

Mamma bakade faktiskt till mig oxå :) Även till mormor och brorsan hihi. Nej fy har eran bil oxå krångel? Vad e det för fel då? Vårat fel har vi vetat om länge och egentligen e det inte superbråttom men om vi ska åka till sthlm till syrran så vill man inte den lägger av på vägen. Vad skoj att du varit norrlänning i ett år :) Har du kvar din göteborska nåt? :) Nej men lilla Bosse bus vad han ställer till det. Log lite för mig själv när jag läste det, såg hur han stod där med nyfiken nos och nästan smög för att du inte skulle vakna hehe. Kan du inte vända på dynan bara sålänge? Eller lägga någon filt över? Kram.

2008-12-10 @ 15:19:41
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0