Det är på rätt väg

Idag mår jag mycke bättre. Vågar inte säga för mycke men jag har nästan ingen hosta o mina ögon rinner inte lika mycke idag som igår. Men det är ju fortfarande en bit kvar tills bra. Jag ser ljuset iaf att bli frisk tills vi åker =)

Nu har en massssa snö försvunnit. Det är runt +2 o töar överallt. Man får akta sig när man går vid hus för det rasar från taken hela tiden. Vakna imorse av att det lät som om någon sprängde här utanför. En jäkla smäll vart det, men det va bara snön som rasa.

Igår på valpkursen så gick det la sådär faktiskt. Det som va bra va att det va bara 4 hundar där ist för 6 som det brukar va så man fick lite mer tid. Men Bosse är som sagt inne på att jag varken ser lr hör er just nu så han va ju lite busig, men rätt duktig ändå.
Han blir ju klart bättre o bättre =)

Nu ska jag käka nudlar. Det konstiga är att jag är faktiskt sugen på det, så man kan tydligen inte föräta sig på skiten!?

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad härligt och höra att du på bättringsvägen :) När åker ni? Minns du att jag fick ett par örhängen utav dig för typ 3 år sedan? Jag har på mig dom idag hehe. Kram!

2008-12-18 @ 15:48:41
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0