Familjen utökas ytterligare

Brossan ringde nyss o berätta att dom kommer att få ett barn till i maj. Så till våren kommer 2 nya syskonbarn att födas, lillsyrran ska ju oxå ha barn fast i mars. Så toltalt kommer jag att ha 6 st syskonbarn =) Storsyrran har 2, brossan kommer att ha 3 o lillsyrran 1. Bara vi kvar nu gubben ;) Nädå.. det får allt vänta lite till tror jag.
Sen får jag inte glömma att min bonussyster ska få sitt andra barn i mars oxå. Familjen blir bara större o större som sagt.
Det här är jätte kul!

Ikväll ska vi på valpkurs nr.2. Denna gången ska Bosse få följa med. Ska som sagt bli jätte spännande o se hur det går. Håll en tumme för oss att han är duktig.

Kommentarer
Postat av: Ida

Så roligt att familjen "växer" :) Grattis! Puss.

2008-12-03 @ 15:42:11
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0