Gott nytt då gubbar!

Sista dagen på året men det känns inte ens som nyår..
Här blir det la lite lagom firande bara. Vi ska va hemma o ta hand om Bosse. Hoppas han inte blir rädd vid 12 o alla raketer. Stackarn har även fått en ögoninflamation, tycker så synd om min lillkille. Hoppas det går över annars får vi ringa doktorn.

Ikväll ska vi iaf laga nån gryta som Andreas ska koka ihop. Sen ska jag njuta av min sangria. Blir väl lite spel oxå antar jag. Så det blir en hyffsat lugn o skön nyår skulle jag tro.
Känns perfekt =)

Det blåser som fan ute idag. 13 mil norröver är det stormvarning 3 av 3. Vi känner av det här oxå. Det är sån blåst som man inte kan andas av o man står rätt still när det är som värst. Hoppas papphuset inte blåser bort.

Gott nytt år på er alla!



Kommentarer
Postat av: Ida

Gott nytt år gumman! Hoppas att ni hade en bra nyårsafton. Hur gick det med Bosse? Tråkigt det där med ögat :( Kram!

2009-01-01 @ 19:35:41
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0