Hemma igen!

Ja nu är vi som sagt hemma igen. Det är lite blandade känslor som alltid när man åker där i från. Jag saknar mossan jätte mycke men det är gött att va hemma igen. Börjar mer o mer känna att detta är hemmet nr 1.
Jag skulle ha bloggat där nere men det blev aldrig av. Men ist för att skriva ett långt inlägg om allt som har hänt så ska jag fatta mig kort.
Resan ner gick jätte bra, segt som alltid men Bosse va jätte duktig, han sa inte ett ljud. Hemma hos mossan skötte han sig oxå jätte bra. Vi va stålta över han. Han käkade dock dåligt men har börjat äta här hemma nu igen.
Där nere stressade jag även sönder mig. Men det är mitt egna fel för att jag ville hinna göra så mycke som möjligt. Fick träffat det flesta iaf även om det bara va för en liten stund.
Kollade även in gubbens syrra o hennes sambos nya hus. Där sov vi en natt o hade en kalas fest =)
Dagen efter vart det shopping fynda på stan. Jag fick med mig en massa fint upp. Alla affärer finns ju inte här uppe så kul att man hittar nåt i dom andra då när man väl är nere.
Vi blev rejält bortskämda på julafton. Där fick vi med oss en massa fint upp bla. en tv, ny hemtelefon mm. Brossan med familj kom till mossan så det va kul att vi va så många.
Sarahs mage växer som bara den, även humöret som inte va att leka med. Men men..
Vi har tagit en massa kort som jag tänkte lägga upp senare när vi har lagt över dom på datan.
Nu har vi även besök från Andreas som hängde med oss i bilen upp så jag får vara lite social.

Bosse är julfin =)


Kommentarer
Postat av: Ida

Ni verka ju haft det jättemysigt här :) Vad fick du köpt för skoj i stan då?

2008-12-29 @ 21:24:18
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0