Idag är jag jätte gullig!

Jag är givetvis ironisk. Jag mår liiite bättre men det är allt. Illamåendet har iaf inte kommit fram idag men det rinner överallt. Jag har en sårig näsa, svullna ögon med svarta inslag under.. jag är jätte söt =)

Idag är det valpkurs. Min tur att leda han men eftersom jag mår som jag mår så får gubben leda han idag ist. Det blir bättre så.
Han är ju som sagt i en "hamna på blocket period" men inte nog med det.. vi misstänker att han även är i en könsmognads period. Inte bara för att han börjat märka revir utan för att han är väldigt gnällig o vill ut hela tiden. Vi tror han skriker efter löpande tanter. Underbart med hund o alla dessa perioder =)

Jag har föresten en plan. Har jag berättat om den? Iaf så ska jag o svärmor banta efter nyår. Ni som inte har sett mig på ett tag kommer nog få en chock. Nä så illa är det inte men jag har fått ett x-antal sambo kilon på kroppen. Jag gillar dom inte! Jag kommer inte ens i hälften av mina jeans längre.. då är det illa. Detta ska iaf göras nåt åt. Efter nyår (ingen idé innan julen är över) så ska vi sluta med allt vad socker heter. Visst att undvika sånt som är i tex skinka, ketchup osv är svårt men jag menar godis, chips, kakor, dricka osv. 2 gånger i månaden får vi unna oss nåt onyttigt men inte mer. Jag vet folk som testat denna metoden o den funkade!!
Finns säkert miljoner bättre sätt att gå ner i vikt men nu är det denna som kommer att gälla för oss. Finns inga pengar till gymkort vilket hade vart bra nu kanske, men Bosse får ge mig motion ist. Håll tummarna för mig sen. Nu är det lika bra att äta upp sig =D

Sen fyller lillstrumpan 18 år idag! Ett stort grattis på din dag!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Rinner? Menar du ögonen eller menar du att det rinner någon annanstans? Typ magsjuka :S Ush fy! Ja dom där sambo kilorna känner man ju igen. Undra varför det alltid blir så? Du är fin som du är gumman :) Kramis.

2008-12-17 @ 15:53:35
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0