Idag är jag ynklig!

Jag ljuger inte när jag säger att jag är värre än karl på reklamen i ynklighet. Det är jätte synd om mig när jag är sjuk. Nu är jag gubbförkyld, lite feber, ont i hela kroppen o har svårt att andas. Mina förkylningar sätter sig alltid i ryggen på mig så jag blir jätte klen. Lite jobbigt faktiskt.
Önskade att jag fick ligga o dra mig i sängen idag.. men det ville givetvis inte den lurrviga. Han ville ut o busa. Gick la sådär för jag har inga krafter att hålla emot han, så det blev en snabbis ute bara.
Men igår verkade han fatta att jag va dålig. Vi skulle iväg för att släppa hundarna i skogen så jag stod i hallen med ytterkläder på o va jätte varm. Trodde ett tag att jag skulle svimma så jag lutade mig mot väggen. Då märker jag att Bosse tittar på mig o sen börjar han gny. Kort där efter så hoppar han upp o puffar på mig med tassarna, precis som om han visste.

Denna veckan är gubbens sista på jobbet, om inget mirakel sker då. Det enda possetiva i kråksången är att vi nu kan stanna 1 dag längre i Götet. Så det kanske blir så.

Vi har nu fått i ordning på vår hemtelefon =) Fick lånat en gammal telefon tills våran kommer med posten. Det va lite mäck med gubben lyckades få i ordning på det. Så nu är det bara att ringa! =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Gumman jag tycker synd om dig! Jag skickar några söta pepparkakor till dig ( dom som blev hela iaf) Försök att dricka mkt vatten och sova/vila.

Kramis o krya på dig!

2008-12-15 @ 14:00:57
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Magda

Jo det är sant det. Men vi har alltid köpt 2-4 klappar/person, men nu när många i familjen inte har jobb längre så blir det bara 1 klapp/person. Helt sjukt ig som vi köpt förut.



Trist att vara sjuk, hoppas det blir bättre snart!!

2008-12-15 @ 15:26:03
URL: http://enmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0