Ja.. go morron då..

Jag är vaken lite tidigt men ändå har vi försovit oss. 2 alarm klockor va ställda men inte hjälpte det. Gubben skulle börja 6 idag fast han börjar 7 egentligen. Va bråttom med några saker. Men vi vakna givetvis halv 8. Så typiskt.
Gubben va iväg på några sekunder o jag fick oxå kliva upp för att ta hand om Bosses morron rutiner. Jag sa iaf åt gubben att ta det försiktigt til jobbet.. han har ju ändå redan blivit uppsagd ^^

Så denna morron kunde la haft en bättre början. Sen tog det ca 10 min innan man kunde logga in på bloggen. Ett jäkla puzzel innan det gick!?
Nu är det iaf bara att utvänta tiden. Svärmor kommer strax efter 12 för att passa Bosse när jag är iväg på förnedringsmötet. Ibland vill jag bara lägga mig ner på golvet o skrika o sparka som ett barn: JAG VILL INTE!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ush vilken hemskt start på morgonen :( Själv var jag uppe svintidigt, i ottan typ ( läs blogg)Hoppas att det går bra på sketmötet! Jag hade också problem att logga in imorse, var för att dom höll på att uppdatera på sidan tydligen. Kramis.

2008-12-02 @ 14:28:09
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0