Julkort

Vi har gjort färdiga våra första julkort ihop. Blev inga förra året, va för mycke med flytten då. Men i år blev det av o vi hade ju en sån söt modell =)



På hundkursen igår så gick det jätte bra. Vi va så stolta över vår lillkille. Han lyssnade mycke bättre på oss denna gången men han va även mycke pratigare o rastlös. Han har ju såååå mycke energi. Men han blir bättre o bättre. Vi ser lite ljus nu.. haha. Vi har ju även lite teori när vi är där. Det är faktiskt mycke intressant. Igår tjöta vi om hundens historia o alla faser i livet. Herreguuuud.. perioderna tar ju aldrig slut. Men vi ska fixa det!

Idag skulle jag behöva städa, får se om jag orkar det för jag känner mig slö idag. Jag har iaf tvättid. Kolla ner i källaren när jag va ute med Bosse o hängstället va fullt med tvätt. Vissa låter sina saker hänga flera dagar. Fattar dom inte att fler behöver hänga? Jag hänger aldrig våra kläder där nere. Jag litar inte på folk, men idag ska jag tvätta bla lakan o dom måste hänga där nere. Jag får la ta ner det som är torrast då *mutter*

Kommentarer
Postat av: Magda

Det gick bara bra idag, med provet. Men man får ju en del tankar ändå.



Så söt bosse är på kortet!

2008-12-11 @ 13:08:33
URL: http://enmagda.blogg.se/
Postat av: Ida

Det är inte jag som är allergisk mot gluten utan Christian :) Jag e ju "bara" allergisk mot nötter.

Vilken sött julkort :)Vilken tur att han ville sitta still.

Ja visst e det jobbigt när folk lömnar kvar sin tvätt! För någ

2008-12-11 @ 13:31:09
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Ida

Oj nåt hände visst så jag hann inte skriva färdigt innan. För några månader sen bråkade jag med en kärring i tvättstugan. Jag blev så förbannad att jag gapa o skrek på henne! Hon stod och tvättade på MIN tid! Kram.

2008-12-11 @ 13:32:55
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0