Lapp jakt

Idag fick jag en sån gullig överraskning när jag vakna. Jag har ju sagt hur söt min gubbe är o lämnar små lappar till mig ibland. Idag hade han satt lappar lite överallt där det stod så fina saker. Va en riktigt bra start på dagen! Du kan verkligen göra mig glad! =)

Kan inte fatta att det är torsdag redan. Om 2 1/2 vecka åker vi hem till Göteborg. Jag längtar så sjukt mycke. Hoppas resten av veckorna kommer gå lika fort som det gjort hittills.

En hemmafrus schema idag består av: tvätta kläder + handdukar (ja Andreas jag ska tvätta idag igen), sen lite dammsugning, diska o sen laga mat tills gubben kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Magda

Tack, men är inte nöjd med den :P



Hehe!! Ja det är mycket tvätt osv för vi, hemmafruar ;)

2008-12-04 @ 13:35:53
URL: http://enmagda.blogg.se/
Postat av: Ida

Känner igen ditt schema faktiskt ;) hihi.

2008-12-04 @ 14:36:24
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0