Tisdag=förnedring

Japp idag har jag som sagt vart på ett nytt förnedringsmöte. Va ganska smärtfritt ändå o tog "bara" 2 tim ist för 3. Nu har jag inget sånt inbokat förens i slutet av januari. Det känns kanon =D

Mår inget bättre idag alls. Så det va inte roligt att behöva sitta där o snörvla. Men men..
Nu har ögonen börjar rinna på mig. Det brukar betyda att det snart är slut på skiten. Jag hoppas det stämmer denna gången oxå. Jag måste bara bli frisk till helgen iaf!

Så lite svårt att skriva o sitta vid en dator överhuvudtaget när allt rinner på en.. bäst o avsluta.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Magda

Usch så värdelöst det där verkar du =/ Jag fick mitt brev idag om att jag ska komma på möte på ams, men det är inte förrän 2/2 2009 =P Och jag fick veta idag att jag tagit mig in på 1,5 åriga omvårdnads programmet via lernia så jag ska gå det istället!



Hoppas du blir bättre snart =)

2008-12-16 @ 16:26:07
URL: http://enmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0