Vår lillkille blir stor!

Han växer så fort den lille. Vi har börjat märka att han har försökt att lyfta på benet nu när han är ute o kissar. Idag lyfte han på benet helt. Hanar ska tydligen börja göra det när dom är runt 7-8 mån. Bosse är 6 mån.
Men denna perioden innebär oxå mycke jobb. Nu får man börja om från början med allt man lärt han för just nu varken ser han lr hör han oss. Bara bus som gäller. Det är speciellt nu under denna perioden som man kan hitta flest hundar på blocket. Folk orkar helt enkelt inte. Vi ska orka!!
Alla dessa perioder under en hundsliv asså.. men tur vi har valpkursen under denna övergång till unghund.

Men inget kan ta ifrån Bosse titeln som monster efter att han kommit till oss. Mår ju dåligt bara jag tänker på den jobbiga tiden. När jag ute o ser en jätte gullig liten valp så kan jag inte låta bli att tänka: visst är den söt men stackare som har ett litet monster.. haha. Visst nu är inte alla så men det sitter i.

Här är några bilder från när han va riktigt liten o man kan se hur "ond" han är.
Men även jätte busig o söt =) Han är vårt älskade troll!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi jag kan tänka mig att ni har det tufft nu när han är i "trotsåldern" Men kämpa på bara han lugnar nog ner sig tids nog :)

2008-12-12 @ 13:39:55
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0