Bosse + snö = sant

Jäklar vad snö det har kommit o ovädert är inte över än även om det har mattats av. På vissa ställen som bakom huset är det 3 dm om inte mer. Bosses ben försvann helt o det gick halvvägs upp till knäna på mig.
Han busa som aldrig förr.. han va helt tokigt o fick inte nog. Han rulla sig, grävde, hoppa o sprang som en tok. Det va helt underbart att se han så glad. Jag kasta givetvis snöbollar på han o då blev han helt galen, svansen gick i ett.
Han va så söt när halva han försvann i snön. Kan lova att det kommer att dyka upp många sånna kort sen. Nu hade jag ju glömt vantarna så jag försöker värma mina stackars fingrar nu. Inte för att det är så jätte kallt, nån minus bara. Men snön är kall.
Han fick även busat med grannens hund Doris. Jag är så glad att han kommer så bra överrens med andra hundar. Grannen är en trevlig gubbe o vi brukar alltid små tjöta. En Sthlmare från början så vi diskuterar alltid hockey.. det gamla vanliga ni vet mellan dessa städer =)

Jag fick iaf knappt hem Bosse..

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej nu går jag snart i taket :D Är det bara ni som får all snö? Här har vi ingenting :( Men det gör egentligen inget. För innan onsdag vill jag inte ha nån snö ändå. För jag ska till Ullared då :D Puss på dig!

2008-11-24 @ 11:58:52
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Ida

Nu snöar det! Och det lägger sig hehe.

2008-11-24 @ 12:58:33
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0