Det snöar!

Äntligen har snön kommit. Jag hoppas den ska stanna denna gången. Det har snöat hela morgonen. Då va det stora flingor som kom ner, nu är det mindre fast fler.
Va nyss ute med Bosse o busa i snön. Guuuud vad han älskade det. Önska jag hade haft bättre kläder på mig för då hade vi kunnat busa mer. Inte hade jag kameran med mig heller. Man man lär sig av sina misstag så nästa vända lr när husse kommer då ska här ut o busas.
Vi sprang o hoppa i snön iaf o jag gjorde snöbollar som Bosse försökt fånga, sen kasta jag snö på han med. Han blev helt galen =) Han älskar det verkligen o det är så kul att se!
Nu låter det som att det har kommit massa snö men så är det inte.. ännu iaf. Men tillräckligt för att kunna ha kul i det =D




Sen.. faaaan va gött att det är fredag!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad avundsjuk jag blir! Vill oxå ha snö snö snö! Kan du be vädergudarna uppe hos dig att ta en sväng förbi götet och pudra lite snö? ;)

2008-11-21 @ 11:24:23
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Ida

Hihi tack. Jag är med i en tävling om att vinna ett armband. Och då ska man berätta vad som är bra med en själv och publicera det på sin blogg :)

2008-11-21 @ 13:07:31
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0