Gubbens överraskning!

Det va ingen jul hemlighet han hade igår. Jag fick reda på den..
Jag har jätte länge letat efter en snäckspegel. Letat på tradera, blocket, loppisar osv. Men jag har inte lyckats hitta nån. Sen fick jag syn på en i en HM katalog. Det va kärlek vid första ögonkastet o jag skulle bara ha den.
Men nu bor jag ju i en småstad o för att nyheter ska komma hit upp så tar det lite längre tid. Har iaf fått uppfattningen att det är så för jag har kollat lite då o då men ingen hade kommit in i butiken. (ja vi har bara en HM här som allt annat).
Igår hade iaf min underbara älskling åkt o köpt mig denna fina spegel. Jag fick tom den rosa som jag ville ha. Fanns tydligen hur många svarta som helst o bara ett par stycken rosa kvar. Kanske hade jag tur där?
Gubben min är iaf bäst!

Hitta bara en bild på den svarta men här är den iaf för er som missat.


Idag är det som sagt dax för vårt första valpkurs möte. Vi fick hundvakt av morsfars vilket är tur, vi vill ju kunna gå båda 2 på detta. Ska bli intressant. Hoppas man får svar på allt man vill o att detta kommer att ge nåt. Det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Magda

Det ska var en stor eller inget! Men får se hur vi gör. Lycka till på kursen.

2008-11-26 @ 13:04:25
URL: http://enmagda.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilken fin spegel :) Så romantisk din man är :) Kram!

2008-11-26 @ 21:08:12
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0