Lördag o söndag

Lördag:
Igår fick vi gå upp tidigt för att hinna lämna Bosse o sen på stan för att handla klapparna. Det va friskt ute kan jag lova. Ca -15 o där sprang vi runt. Tur vi hade nummrerat affärerna för vi hann precis. Fick köpt nästan alla klapparna så det känns bra.
Efter det va det bara att åka iväg till dopet. Jag som faktiskt tycker om kyrkor tyckte det va jätte fint. Han skrek lagom mycke den lille. Sen va det god fika på det oxå.
Efter det va det dax att ge sig av till köttsoppan. Hela gubben klubb va samlad. Det va la okej men blev inte så okej sen. Jaja.. så kan det gå. Soppan va oxå okej.. jag är inte så mycke för soppor.
Efter det (vad tjötig jag låter.. haha.) Så åkte vi iaf hem. Klockan hade hunnit bli mycke o vi hade vart utan vår lillkille i 10 timmar. Vi drog fram julpyntet o började strö ut våra tomtar. vi har inte så många julsaker. Det blev även glögg o lussebullar o julklapps inslagning med julmusik. Det va mysigt, hade sett framemot dagen =)

Söndag:
Idag har la inte hänt så mycke egentligen. Vart ute o släppt Bosse i skogen med Titti. Blev ingen jätte lång promenad för snön va så hög att det va svårt att gå. Just nu är det dock plusgrader så jag hoppas inte allt försvinner.
Ska strax iväg till gubbens morsfars o käka middag. Det ska bli gött för vi är gubbhungriga. Har även fått handlat nästa veckas mat o lite lösviktsgodis för hundar.. Bosse vart tokig =)
Kvällen kommer bjuda på soffmys!
Det va denna uppdateringen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0