Sicken blåsning!

Idag hade vi planerat att käka våfflor till middag. Jag såg verkligen framemot detta, va så länge sen sist *mums*
Vi båda trodde att vi hade ett våffeljärn. Det visade sig dock att vi hade inget våffeljärn hemma. Vilken jäkla blåsning vi åkte på. Jätte besvikna blev vi. Får kolla med morsfars om dom har ett som vi kan få låna. Så förhoppningsvis har vi det att se framemot ist då.

Vattnats i munnen när jag tänker på att vi missa detta. Blev varma mackor ist. Där blev gubben lite trött på mig när jag käka upp all ost han la på mackorna.. jag va sugen ju =)

                                                                                            


Nu ska vi ut på en långpromenad med Bosse. Han är lite överaktiv.
Gör ju gött för oss med så.. =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh så typiskt att ni inte hade nåt våffeljärn hemma! Retsamt alltså!Men varma mackor är också gott :)

2008-11-20 @ 19:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0