Aj! Aj! Aj!

För ett tagsen fick jag ett paket på posten av min kära mor som innehöll en epilator. Hon har själv en sån så jag va lite sugen på att testa. Nån mer som testat?
Det tog iaf några dar innan jag kunde testa den, va tvungen att låta håret på benen växa ut lite grann o sen samla mod till mig.
Men fy helvete vad ont det gjorde. Va som en evighets plåga. Jag ligger hellre o blir gaddad en hel dag så hemsk va det. Men men.. vill man va fin får man lida pin säger dom ju (bokstavligen dock). Jag kämpade mig iaf egenom det o kommer att göra om det får det blir bättre sen.. sägs det. Har ca 1 månad på mig att samla nytt mod.. då ska det tydligen va dax igen.

Ett fint men djävulens paket.



Jag är förresten helt slut för det har vart tuffa dagar på jobbet o sen mycket o göra när man kommer hem. Vart likadant för gubben. Tur man bara jobbar 1 dag till o sen helg. Så är det för mig iaf. Hehe.






Kommentarer
Postat av: linda

säger bara en sak.... AJ AJ AJ!!! <3

2009-04-15 @ 21:30:53
URL: http://mizzpinklady.blogg.se/
Postat av: Ida

Aj jag vet hur det känns :( Min mamma har en sådan och jag provade den för ett par år sedan, en gång- aldrig mer för min del :( Lycka till gumman :)

2009-04-16 @ 20:59:46
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0