Äntligen fredag!

Denna vecka har gått låååångsamt tycker jag. Kan bero på att man ständigt är på jobbet kanske, det är mycket att göra där. Vilket iofs är bra för då får jag jobba mer, vilket ger mer pengar =) Man är helt slut i veckoslutet bara, men idag är jag ledig.
Ska bli en mysfredag idag! Hihi.

Idag blåser det storm ute. Jag vakna till av att huset skakade. Visst nu krävs det ju inte mycket för att detta skeet huset ska röra sig men det va inte kul att gå ut o gå med Bosse.

Jag tror faktiskt inte att jag gillar våren så mycket. Man vet aldrig vad man ska ha på sig så man är ständigt förkyld eller luktar tarkan för att man har för mycket på sig. Hunden fäller som en skabbråtta o man får dammsuga hår o grus varje dag.
Men ljuset är possetivt.

Äntligen fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0