Det här är äckligt


Så här mycket ull kammar jag ur Bosse varje gång jag kammar han nu. Han borde inte ha nån päls kvar tycker jag, jag kammar han ändå minst 1 gång varje dag. Jag är lite trött på att dammsuga varje dag nu faktiskt, ser ju lika för jävligt ut efter bara några timmar. Men men, man får la va glad för att han fäller allt på en gång o inte ständigt.

Idag är det verkligen sommar ute. När det är så fint väder så måste jag bara städa. Jag behövde ju städa ändå som allt nu men jag tog lite extra. Håller även på att tvätta lakan o Bosse har fått en go promenad.

Har dock vart jätte irriterad på skitförmedlingen idag. Fick ett brev där dom skicka tbax min närvaro lapp, den va fel.. igen! Men ist för att ringa mig så skickar dom lappen 1 vecka senare, utbetalningen är på måndag. Hinner jag få några pengar av dom nu!? Nej! Ringde min förmedlare men utan resultat.. som alltid! Fick pratat med en snäll dam ist som hjälpte mig så gott hon kunde så nu hoppas jag verkligen att det blev rätt. Tror jag hinner lämna in lappen imon men när pengarna dyker upp det vet man ju aldrig nu bara för detta. Tur jag får lite av Lernia imon iaf, har hunnit jobba ihop lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0