Ett glatt mail

Såg nyss att jag hade fått ett mail från min lillstrumpa, hon hade skickat en massa bilder på lille Lucas. Han är sååå fin! Tyvärr är dom inte högupplösta för att alla skulle få plats, men har skickat en begäran om större på dom bästa.
Jag är en stolt moster.




Annars så är det jäkligt gött med långledigt. Jag ska försöka göra så lite som möjligt. Är helt underbart att jag har 5 dar ledigt med gubben o vårt håriga troll.
Om nån timme ska vi hem till hans morsfars på middag, har en inbjudan 3 dar på raken. Snacka om lyx för hans mor gör mycket bra mat.

Kommentarer
Postat av: linda

det var den sötaste lilla krabat... härligt litet smile på den nadra bilden. hihi!

du ser ut som en mycket stolt moster! <3

2009-04-09 @ 22:23:58
URL: http://mizzpinklady.blogg.se/
Postat av: Prutten

Men gud så söt han är :)

2009-04-10 @ 19:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0