Jag fattar inte!?

Jag har nyss kommit hem från stan, lönen har ju kommit så jag kunde inte hålla mig även fast jag o gubben ska dit imon o shoppa. Det blev dock bara mascara o ett par trosor, får hålla mig o shoppa mer imon ist =)
Men iaf så kommer jag in i svalen o hör ett jäkla oväsen för det är musik som spelas jätte högt, som vanligt. Det är inget ovanligt att höra detta alltså. Men.. det låter jävligare än vanligt, som att nån plågar en katt. Det visar sig iaf att 3 idioter dunkar på samtidigt o alla lika högt. Dom mitt emot, discobögen under oss o killen snett under.

Fredag idag o det känns jävligt gött. Tror inte vi ska göra nåt speciellt men får la se sen.

Kommentarer
Postat av: linda

fan vad jobbigt det låter.... suck

2009-04-24 @ 15:09:48
URL: http://mizzpinklady.blogg.se/
Postat av: Ida

Men fan vad jobbigt. Du skulle satt på musik du också! :)

2009-04-26 @ 10:39:03
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0