Jag vet..

..att jag vart dålig på sista o uppdatera. Inte min mening, lovar. Vart lite sleten efter arbetsveckan, ja min är slut nu så nu har jag helg =D
Vilken underbar dag det är idag, nästan sommar ju. Va glad att det va gubbens tur att ta Bosse på lunchen så jag fick cyklat.
Nyss hem kommen från skogen oxå där vi tagit en promenad med lill trollet. När vi kör in till kanten så kommer gubbens morsfars precis bakom oss. Då ska dom ut med Titti på precis samma ställe som vi skulle, snacka om tajming.
Fick borstat Bosse oxå. Tror vi skulle fått ihop till en hel kudde vid det här laget o vi hade sparat allt ull, det tar ju aldrig slut. Är lite trött på att dammsuga varje dag faktiskt.

Dax att ta hand om tvätten här nu.

Krya på dig Berra, gött att allt gick bra!

Kommentarer
Postat av: Ida

He,he du kunde la sparat pälsen och gjort den där kudden som du pratade om. Sedan sålt på tradera ha,ha. Folk säljer ju ta mig fan vad som helst där :) Kramar!

2009-04-23 @ 12:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0