Min lediga dag

Det är rätt gött att va ledig nån dag mitt i veckan så där. Ska jobba imorron dock.
Men vilken härlig dag det är idag. Solen skinner så det är underbart ute. Tyckte det va tråkigt att bara ligga inne så jag tog mig en promenad till stan. Inte visste jag att hela stan hade rea o jag som inte hade så mycket pengar. Allt gick ju åt på Ikea. Men igår va gubben söt o gav mig en liten slant.
Jag fyndade en jätte mysig kortärmad kofta för halva rea priset, sånt gillar vi =)
När jag kom hem fick Bosse gå en extra lång promenad, det gjorde nog oss båda gött.

Nä nu ska jag bestiga mount everest (disken), så långt jag orkar iaf. Sen får det nog bli en bok i soffan. Den är så himla skön!

Kommentarer
Postat av: Gubben

Du är bäst, inte alla som lyckats besegra everest bara sådär upp och ner ;)

Önskar att du var här hemma med mig nu ju. Du ska veta att du är saknad av oss :) Pussas

2009-04-08 @ 07:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0