1 år av glädje!

Idag är det 1 årsen vi hämta hem vårt lilltroll. Jag minns ångesten som sakta började krypa på en nu, vi hade ju ingen aning om vad vi gav oss in i. Men den lilla terroristen blev ju helt underbar o nu kan vi inte tänka oss att va utan vår Bosse.

Igår va vi på beach party i Byske. Vi blev inte så många men vi hade för jäkla roligt. Vi grillade, tände brasa, tjöta skit, drack några kalla (som dock inte blev så kalla efter att vi lagt dom i vattnet, det va så varmt), spela kubb, spela vatten kubb, badade i underkläderna. Det va en perfekt kväll =)
Jag blev dock ganska dålig o spydde som en gnu när vi kom hem. Trodde först jag hade blivit jätte lättpåverkad för jag drack bara 5 öl o har aldrig mått illa för det. Fick sen veta att fler som hade druckit vattnet i Hjoggböle också hade mått illa. Vi va där på dagen o hjälpte gubbens moster med att rensa upp på tomten. Det va också trevligt för stora delar av hans släkt va där. Jag o Marie gjorde dock inte så mycket nytta, vi gick o plocka hallon. Ca 7 liter fick vi ihop så nu ligger några infrysta här hemma. Gött Gött.

Imorron börjar gubben jobba igen, känns för jäkla trist. Jag måste sätta igång o skriva ett nytt CV o sen se mig om vad som finns.

Bosse första eller andra dagen hos oss.


Bosse nu i sommar, stilig som alltid!

Kommentarer
Postat av: Gubben

Ja han är bra stilig vår son :)

2009-08-05 @ 21:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0