1 dag kvar

Nu är nästan all skit ner packad, jag har lite tvätt som ska torka klart bara. Jag vet att jag har svurit över den jäkla tvättstugan många gånger men det kändes lite sorgligt igår att det va sista gången. Jaja, jag kom över det.
Idag ska vi skruva ner alla lampor och tavlor osv, sen är det fan bara att köra på. Jag hoppas verkligen att vi hinner köra hela lasten imorron, hade varit sååå gött.

Eftersom allt är nerpackat förutom några tallrikar så fick jag äta fil med en plastgaffel idag, det gick konstigt nog men lite krångligare va det.

Behöver jag säga att plågis inte ringt än. Ska jag va så snäll att jag ger dom fram till måndag innan jag ringer och skriker!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0