10 månaders väntetid

Idag fick jag mig äntligen upp i rätt tid för att ringa tatueraren. Studion ligger i Piteå men det är dit dom flesta verkar åka för alla rekommenderar dom. Jag va beredd på att väntetiden skulle va lång, men kanske inte 10 månader.
Jaja, jag skrev upp mig iaf och så får vi se ifall det blir 1 eller 2 tider, både hajen och bocken ska få sällskap. Jag längtar sjukt mycket på att få fixa till detta. Hur resultatet ska bli håller jag får mig själv lite, men jag kan säga att hajen ska få vatten och ryggen lite färg =)

Ingen plågis som har ringt idag heller. Visst är det dåligt!? Sen är jag för snäll och skjuter upp på att ringa själv, men nu har jag satt den 27:e som sista dag innan jag ringer.

Nu är det bara 3 eller 4 dar kvar till sista natten här. Beroende på om vi hinner köra allt på fredagen eller inte. Jag tror dock det blir på lördagen men vi får la se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

10 månader tills vi beger oss till pite :) hoppas jag kan följa med och se när du blir målad på :)

2009-08-26 @ 21:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0