Det är olidligt

Jag vet att man inte ska klaga men jag måste göra det år efter år ändå, speciellt när man bor i denna lägenheten och det på sommaren. Det är så fruktansvärt varmt. 30 + inne så man flyr ut till den tropiska värmen för att svalka av sig. Fattar inte hur lilltrollet klarar det. Han är dock väldigt slö och inte vart ute sen runt 6 imorse.. hmm.
Har jag sagt att jag längtar till vi flyttar!? =D Ska ringa den nya hyresvärden i dagarna och kolla hur det går. Vi skulle vilja flytta in på helgen också ist för den första, går säkert inte att ordna men jag ska försöka.
Jag är iaf väldigt glad över att jag och gubben köpt gummibåtar för det blir snart en tripp glid på älven, andra som verkar vilja följa med. Tänkt vad underbart en dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0