Det blev sista natten!

Ja, igår va sista natten i detta hem, det va faktiskt lite svårt att somna i natt men ändå vakna man gubbtidigt. Jag har nu packat ner det sista så när gubben kommer får han göra det sista som jag inte kan. Det är att skruva ner lite möbler och sånt. Det underbara i kråksången är att vi verkar få en massa flytthjälp. Stina + Victoria hyr en bil, gubbens morsfars kommer med släpet och Marie + Tomas med flakbil. Vi kommer att hinna köra lasten idag!! =)
Nycklarna ska hämtas strax efter 3!

Eftersom jag inte alltid är så smart så va det rätt intressant att käka middag igår. Vi åt nuggets och ris med plastbestick, det flög nuggets överallt. Vi fick ta ris med en plastmugg.. den smälte.
Sen har jag slängt den gamla äckliga toaborsten, så nu får vi göra rent med en diskborste. Men det är skit samma för vi ska flytta!!! Det blir ett senare projekt.

Nu kommer vi inte att ha internet på ett tag. Förhoppningsvis ska det va igång på måndag igen. Hemtelefonen likaså. Vi höres efter helgen. Håll tummen för oss!
Hoppas Bosse anpassar sig bra.

Trevlig helg för det ska vi ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0