Fullt ös med Men In Pink!

Det har inte vart många lugna dagar nu på sista så jag hoppas på lite lugn snart.
I fredags så hade vi folk hemma. 3 gubbar stog i köket och lagade mat. Jag måste erkänna att jag va lite orolig och när det hade gått en timme va jag tvungen att fråga hur det gick. Resultatet va dock kanon =)
När dom sen ville ha kaffe blev det svårare, vi dricker ju inte sånt här. Fick plingat på hos grannen som senare kom över på whiskey. Det här va ju inte alls meningen men skoj. Lite typiskt att man börjar umgås nu så nära flytten.
Gubbarna gick sedan ut och jag va inte alls sugen men efter några extra kalla så hängde jag och några till med Helen som skulle mata sina hästar. Det slutade med att JAG red på den största besten jag sett. Jag va livrädd men skoj som fan =) Den va minst 5m hög, 2 m bred och 4m lång. Bosse va med oss och han blev nog lite avis när jag red för han börja skälla, men skoj verkade han ha.
Efter det så åkte vi iaf in till stan och mötte upp resten. va riktigt trevligt ute för alla va så skojigt fulla. Vi hade sällskap med grannarna hem och det slutade med en whiskey i trappen medans Bosse sprang in och ut mellan våra lägenheter.
Vi filmade en hel del och tog en massa kort men ärligt så har vi inte vågat kolla på dom än. Gubbarna va nämligen Men In Pink, det säger väl ganska mycket.. Hehe. Kanske dyker upp kort sen, får se.

Nu ska vi iväg på tårtkalas!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för din fina kommentar vännen :)

Vilken kanonhelg ni haft, vad roligt att du fick bjudit in grannen på en stänkare ;) he,he.

Men JA du måste ladda upp en bild! :D Blir ju gör nyfiken. Kramis!

2009-08-18 @ 19:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0