Jag är nog senil

Jag antar att jag kallades farmor och senila Marre av en anledning.. jag kan bara inte fatta hur jäkla glömsk jag är. Det är allt från småsaker till stora händelser. Lite skrämmande faktiskt.
En sak som alla fd rökare minns är vilken dag det sista blosset togs, men inte jag. Jag vet att det va i början av Mars men det är allt. Hur kan man glömma det?! Det är iaf runt 5 månader sen nu.. Grattis till mig =)
Det fortsätter att gå neråt för mig också, lite mer sakta nu dock, finns inte allt för mycket att ta av nu. Snart är man i samma form som för några årsen.. hihi.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan vad grym du är gumman! Så duktig så :)

2009-08-07 @ 18:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0