Lite hjälp!?

Linda jag efterlyser dig, varför är du inte här uppe nu när porslinet ska packas ner ;P
Jag ska strax ge mig på det själv, minns att mycket tidningar och handdukar bör vara med i kartongen. Det är ju egentligen kul att packa, fast utan just det där.
Jag och gubben har iaf gjort en deal. Jag tar hand om allt smått så tar han hand om möbler och det elektriska. Det gäller även uppackningen.
Fast känner sig någon jätte sugen och inte kan leva längre om man inte får hjälpa till...
så välkommen!


Kommentarer
Postat av: Ida

Världens sötaste bild ju! Tänk att lilla Bosse fick en egen låda han med ;) Jag packade in mina glas i enbart tidningspapper och det gick bra. Men är det något särskilt som du är extra rädd om så vira en handduk om. Sen ska man ju ställa t ex vinglas med foten upp och själva där man dricker ur nedåt :) Lycka till söt!

2009-08-18 @ 19:10:40
Postat av: Magda

Jag kan tyvärr inte hjälpa till. Åker till Lule imorrn, sen jobba helg, sen skola o sen åker jag till sthlm o karlstad.



Men hoppas det går bra!

Kram

2009-08-18 @ 23:47:03
URL: http://enmagda.blogg.se/
Postat av: Mig själv

Tack för tipset =)

2009-08-19 @ 13:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0