Mycket som händer nu..

Det har varit nåt hela tiden väldigt länge nu så jag börjar bli lite smått stressad. Jag vet egentligen inte varför men det känns inte helt okej bara.
Idag hade jag 2 samtal att ringa runt 9 tiden, jag vakna halv 11 så jag fick bara ringt 1 av dom. Det va till Skebo som gav mig klar tecken på att hämta nycklarna till den nya lägenheten om exakt 1 vecka. Planen lyder att vi ska försöka köra över hälften på fredag kväll och sen resten på lördagen så att första natten blir då. Sen har vi söndag och måndag på oss att städa den här gamla.
Jäklar va mycket vi har att göra framöver..

Jag hade hoppats på att plågis skulle ringa mig idag. Prata med dom igår och berätta att det är inte bara en jävel som ställer till det för mig, utan nu är det 2 visdomständer, dom börjar göra ont. Jag står uppskriven för narkos men fler bilder måste tas, speciellt på den här nya jäveln, så jag skulle få ett samtal när dom hade snackat igenom vad som sker.
Hon fråga mig om jag inte kunde tänka mig att ta ut dom utan narkos, det ska tydligen finnas nåt nytt som drogar ner en ganska bra. Problemet är inte bara min fobi utan att den nya jäveln växer totalt åt helvet och kan inte bara dras ut.
Visste ni förresten att plågis inte får lov att klubba ner en? När hon gav mig drog allternativet så gav jag nämligen henne min fulla tillåtelse att klubba ner mig ist.
Hmm.. glömde iofs fråga om en flaska läkarsprit kan va ett allternativ annars.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ta det bara lugnt så ska du se att allt går bra :) Börja att städa i köket redan nu, för det tar sådan tid. Frosta av frysen, skrubba ugnen och sånt där. Plocka ner porslin ni inte använder och torka ur skåp. Ni kanske redan har gjort detta men ville bara komma med tips :) Fy vad jobbigt med dina visdomständer! Jag hoppas att du kommer att få narkos. Men gumman, slappna av-de vill ju bara göra det bästa för dig, tänk hur bra du kommer att må efteråt. Du ska inte behöva lida. Du är duktig och jag vet att du kommer att fixa detta! Kramar.

2009-08-21 @ 21:23:26
Postat av: Mig själv

Tack söta Ida!

2009-08-24 @ 13:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0