Bosse är billig just nu

Efter att Bosse fått sin "p-spruta" så är han helt omöjlig. Kanske inte så konstigt med alla hormoner som han borde fått i sig men jävligt jobbigt för resten av familjen, speciellt mig.
Han har blivit helt översexuell och lämnar mig inte ifred. Gubben får rädda mig från han ibland. Ute drar han värre än vanligt för att kunna lukta på alla kissfläckar. Även om man precis vart ute så ligger han framför dörren och piper om att få gå ut igen.
Veterinären sa inget om ett uppsving innan den lugna perioden skulle komma men jag antar att man borde kunnat räkna ut det. Jag ber just nu till alla mina Gudar om att sprutan ska börja värka snart. Bosse är väldigt billig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0