Hur blev jag fröken populär!

Idag har jag gått och vart nervös hela dagen inför min jobbintervju och en stund innan jag ska åka iväg så ringer min mobil. Det va en snubbe från Campus som också va intresserad av mig. Han berättade allt om vad man skulle få göra + att man skulle få välja en gratis kurs att gå.
Det hela lät ju kanon så när jag väl åkte iväg så var jag inte lika nervös för kanske att det skulle finnas en backup nu?

När jag va framme i skolan så upptäckte jag att jag va en halvimme tidig så för att koppla bort hjärnan ringde jag och störde Bobban en stund.
Det hjälpte dock bara en stund för när jag väl hade börjat grillas av de 2 som höll i intervjun så blev jag nervös igen. Det va dock 2 st väldigt trevliga personer som jag fick tjöta med och trotts att jag stamma fram vissa svar på lite knepigare frågor så kändes det helt okej.

När jag väl kommit på hemmaplan igen och precis stängt garageporten så ringer min mobil. Det va en av dom jag precis hade träffat. Han sa att dom hade haft en snabbt möte efter att jag hade gått och att dom absolut bara måste ha mig. Jag fick jobbet!!

Jag börjar den 7:e januari vilket va väldigt tur för dan efter hade jag blivit för gammal. Snacka om röta! Man får nämligen inte va äldre än 26 när man börjar. En idiotisk regel, men men jag är ju faktiskt inte undom längre efter det.
Eleverna kommer till skolan den 11:e så jag får 2 dar på mig innan att komma till rätta =)

Kommentarer
Postat av: systerdotter sandra

GUD VA KUL :) Grattis till jobbet , kram!

2009-12-08 @ 20:40:05
Postat av: Malii

Grattis än en gång! Rätt som det är så händer det grejer vet du=) Det kan ju vara början på din karriär nu då hehe=) vad roligt! Ni får fira ordentligt! pösspöss

2009-12-09 @ 10:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0