Jul med norrsläkten

Idag samlades nästan hela gubbens släkt för att fira lite jul och tjöta en massa skit. Som alltid va det lika trevligt men gubbkallt ute och otänkt som jag kan va hade jag för lite kläder på mig.
Bosse fick lov att va hemma för det fanns 2 andra hundar där. Inte för att det egentligen skulle ha gjort nåt men det blev nog lugnast så.
Där fanns det nya tillskottet, en valp på nästan 5 månader som va jätte söt och busig. Han busa massa med den andra hunden som är en gammal dam på 12 år.
Dom både påminnde så mycket om Bosse när han va valp tillsammans med Titti. Vilket tålamod äldre hundar har med valpar, det är helt otroligt.

Hårbollen Viggo



Nu har äntligen lillsyrran bokat flyget upp hit så hon kan komma och fira min födelsedag med oss. Det ska verkligen bli jätte kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0