Signat och nästan klart

Idag ringde snubbarna från kommunen och ville att jag skulle komma dit för att signa papper för jobbet. Det va först kl. 1 så jag hann gå på stan innan och shoppade nästan alla gubbens klappar. Så gött att va ute i god tid i år för jag är nästan klar.

Iaf kl. 1 så va det jag och en annan kille som va där för att få all info + signa. I en hel timme va vi där och lyssnade, det är inte bara till att börja jobba det va massa att tänka på också. Sen måste vi även gå på 6 olika kurser. Det lät ganska så jobbigt.

Vi skulle få möjligheten att studera en kurs gratis också under denna tiden. Funderar faktiskt på om man ska ta den möjligheten, får fundera på vad bara. Vi skulle heller inte glömma att vi faktiskt får semester dagar precis som alla andra. Det är inte fel!

När jag hade kommit hem så ringde min mobil. Det va en snubbe från en annan skola som också ville ha mig. Asså jag fattar verkligen inte vad som händer. Jag skulle nästan kunna välja och vraka bland jobben om jag inte redan bestämt mig =)

Jag fick även tips av en gammal skolfritidsledare om hur jobbet är. Ungarna kommer tydligen att äta upp mig i början så det gäller att hålla dom på avstånd för att sakta släppa in dom. Jag tror det va ett bra råd.

Nu är det bara skitförmedlingen som ska godkänna allt.

Tack alla goa för era gratulationer. Känner mig verkligen bortskämd av er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0