Snö reportage

Det här är snö kaos!

Så här ser det ut från vårat sovrumsfönster mot balkongen.


Så här ser våra cyklar ut idag. Tidigare bild finns från julafton.
Dom står nu dock i säkert förvar från plogbilen inne i förrådet.


Det här är vägen utanför våran dörr.


På parkeringarna runt om. Tror det ska stå en bil under där.


Det är inte kul att köra bil nu med alla höga snövallar, och lite här och där ser man nån bil som kört fast. Dessutom snöar det nåt för jävligt och en massa snörök på detta.


Gubben hjälper morsfars med att skotta snö från verandataket.


Det är inte många ställen som det är plogat på, och de få stackarna som är ute och plogar nu får man skynda sig ifrån för att inte bli överkörd av.
Det har kommit ca 60 cm nysnö + det som redan fanns på backen.
Det är helt sjukt mycket snö nu!
Vi får skotta jämt för att kunna ta oss ut ur ytterdörren, när vi skulle ut med bilen fick vi skotta ännu mer + att vi körde fast. Jag vill inte ha mer snö nu!



Kommentarer
Postat av: Stina

Haha! Faan vad ni har snö nu! :D Skicka ner lite till oss!! ;P

2009-12-28 @ 13:54:48
Postat av: Mig själv

Stina: Hade jag kunnat skotta ner allt så hade jag gjort det. Ni hade lätt kunnat få en meter av alla våra =)

2009-12-28 @ 14:46:10
Postat av: Ida

Åh herrejävlar alltså! Har nog fan aldrig sett så mycket snö. ( jo kanske snöstormen 95 då) Kör lugnt och var rädda om er. Kramis!

2009-12-28 @ 20:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0