Cluedo

Jag har blivit ett cluedo fan. Jag vet det va sånt man lekte när man va liten men jag har upptäckt detta nu. Kamma hem 2 pc spel från Tradera (som jag oxå blivit ett stort fan av) för bara 98:- + frakt. Det är inte illa.
Så nu väntar jag på att gubben ska komma hem från jobbet sitt som han hälsar på så han kan installera detta åt mig =)

Har föresten vart vaken sen innan 7. Jag har tvättdag.. det är mindre kul. inte van att gå upp så tidigt ju. Måste även idag ringa lite folk som stjärtförmedlingen sagt åt mig att ringa. Jag ska göra några "baklängesintervjuver". Jaja.. måste man så måste man la. Känns så dumt bara.. vette sjutton vad jag ska fråga än. Väntar tills efter lunch.

Kommentarer
Postat av: Ida

Har du spelat sönder spelen nu eller? :) he,he.

E det den där jobbgarantin som du är med i? Har ju oxå blivit tvungen att vara med i den! Var på infomöte i måndags! fan vad jag hatar detta! Puss.

2009-02-04 @ 09:55:30
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0