Här är det sjukt!

Nu har vi legat i influensan i flera dagar, gubben fick det tidigare än mig o börjar förhoppningsvis bli lite friskare nu. Idag är det värst för mig, hög feber o växlar mellan att frysa o svettas. Inte nog med det har jag världens hosta så jag har ont i hela kroppen nu för att man hostar så hårt. Jag är jätte ynklig nu så tyck synd om mig =)
Bosse är jätte rastlös, vi har inte kunnat va ute med han så mycke. Så fort vi blir friska ska vi släppa han en lång stund i skogen. Det behövs kan jag lova.

Vi har funderingar på att åka ner till Götet om kanske 1-2 veckor. Vi har ju all tid i världen bara pengarna som vart ett hinder, men vi ska nog kunna lösa det. Jag vill ju så gärna ner o träffa alla.

Kommentarer
Postat av: linda

JAAAA!!!!!! min darling måste komma hit!!!!! <3



jätte glad



krya på dig också hjärtat!

2009-02-09 @ 21:09:18
URL: http://mizzpinklady.blogg.se/
Postat av: Ida

Stackars er! Hoppas att ni kryar på er! Vad skoj att ni ska ner hit :)

Kram på dig!

2009-02-10 @ 09:00:09
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0