Jag har blivit moster!

Imorse ringde Sarah o sa att hon hade fött en kille 05:01 inatt. Allt hade gått jätte bra o hon va jätte fin o fräsch. Den lille va en jätte söt tjockis o jag fick hålla honom o vi tog en massa kort o filmade =)
Jag är så glad att vi inte hunnit åka hem för vi hade tänkt att åka idag på tidig morran men det blir imon istället. Snacka om tajming =D

Annars har det vart fullt ös här.. har aldrig vart så mycke o göra som nu. Många som skulle träffas o mycke som skulle shoppas. Lyckades tom få stress mage för att jag ville hinna med allt, det va mindre bra.
Fick en dag/natt hos Stina o Richard, en tjejkväll, en dag på stan med Andreas, shopping på Ikea, så det känns bra. Idag blir sista stöten med de jag inte hunnit träffa, lr så mycke.
Sen får det bli att packa o va med mossan innan man måste sova för vi åker ju tidigt.

Idag är en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis så skoj :) Jag längtar tills jag blir moster i Maj.

kram.

2009-02-24 @ 15:37:23
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Linda

GRATTIS moster Marie!



så roligt att vi hann ses en stund... puss

2009-02-24 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0