Nu så!

Idag har vi köpt halti till lillkillen. Vi har dock inte testat den ännu o vi är fortfarande lite osäkra på hur o när man ska använda den, men det feskar la sig.
Han fick iaf prövat ut en i affären o det tyckte han inte om, han gjort allt för att få av sig den. Men så gör alla i början sa dom i affären då. Dom sa även att den ska va mycket effektiv så vi hoppas på det bästa. Håll tummen för oss!

Imon ska jag på nån jäkla intervju för den här baklängesintervjun skiten, känns jävligt onödigt. Men men.. jag måste ju göra stjärtförmedlingen glad så lika bra att gå dit o se dum ut. Efter det tänkte jag gå förbi CV o kolla upp studie möjligheter. Men jag vette fan där oxå. Varför kan det aldrig va lätt när det är svårt?? Jag kan inte bestämma mig!!

Har förresten spelat cluedo dygnet runt känns det som =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag håller tummarna att det funkar :)

Ja stjärtförmedligen är ett så passande och bra namn va! :) ha,ha! Kolla upp studiemöjligheterna för skojs skull och bestäm dig senare.

Ja varför kan vi som VILL ha jobb inte FÅ ett? De som INTE VILL jobba får ju jobb! Åhhhhhhh! Arg och deprimerad blir man! Vi får stötta varandra! Puss o kram.

2009-02-05 @ 08:41:19
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Gubben

haltin var ett bra köp, vi behöver ju inte ens använda den ;)

2009-02-05 @ 10:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0