2 dar kvar till halvvägs till 50!

Jag kan inte fatta att jag snart fyller hela 25 år! När faaaan blev jag så gammal!?
Jag har dock mycke kul att se framemot dom här närmaste dagarna. Kommer att berätta mer om det när det är dax. Men kan avslöja att min present från gubben är lyx värre.. hihi.

Idag snöar det på här igen. Kommer gubbmycke ju. Va ute o släppte hundarna för en stund sen o man snöa igen ju. Men det är härligt med lite ny snö, det blir bättre bräd o skoter väder då.

Här är några bilder från nyår som jag äntligen fick tummen ur att ladda upp.





Kommentarer
Postat av: Magda

Ja visst då var det aldrig kul o börja skolan. Men är väl inte sååå jätte peppad nu heller men det blir nog bra!



Hur blir det för dig nu då? Nått jobb i sikte?

2009-01-06 @ 18:00:56
Postat av: Magda

Trist det är så för er =/ Inget du/ni vill studera? Svår tid att få jobb nu alltså..



ja blogg.se är speciell ibland... :P

2009-01-06 @ 21:32:40
Postat av: Ida

Ja man känner sig faktiskt lite gammal hehe. Du får berätta sen om den lyxiga presenten. Vi har fortfarande ingen snö här :( Kram!

2009-01-07 @ 10:08:07
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Linda

men ni två är ju de sötaste.... vilket vackert kort på er! hihi!



hälsa andreas... längesen nu ju.



puss

2009-01-14 @ 17:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0