En dag på stan..

Idag vakna jag lite tidigare än vanligt för jag skulle möta upp gubbens syrra Marie för en dag på stan. Tänkte att det är lika bra att va där när dom öppnar så slipper man lite folk.
Vi har nog vart i varje affär som finns tror jag så det blev några timmars gående. Min rygg är helt slut nu. Men vi fyndade iaf en massa båda två så det är skoj. Jag fick köpt mig en ny väska, sminkväska, sminkborste, mascara o ett nagellack. Efter allt så tog vi en välförtjänt fika. Det blev en köttbullemacka som är så gött o en loka till. Kan ju inte fuska för mycke.. hehe.
Men i lördags så va min socker dag. Jag får äta socker varannan lördag. Då blev det chibbe o dibbe, banantårta som vart över från när jag fyllde år o chocklad. Det va mumma =)

Köpte ett par nya byxor åt gubben här om dagen, beställde från nätet. En dag fick han ha dom innan Bosse förstörde dom. Han har slitit bort en knapp så nu är det ett stort hål där ist. Vi hitta knappen o det går ju att laga utan att det syns.. men ändå. Låt saker va hund! Man bara måste älska den lille tuggmaskinen =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad mysigt att va på shoppingtur men svägerskan :) Kul att du gjorde lite fynd :)

Tycker du är duktig som kämpar på mot sockersuget och självklart förtjänade du en chibbe-dibbe kväll i lördags! Puss på dig!

2009-01-26 @ 22:10:35
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: linda

vad roligt det är när man får saker och ting uppätet... eller som när Silka snodde hela aladinasken i julas och kletade mörk choklad med fyllning i precis hela lägenheten (läs soffa, mattor, sängkläder, golv samt vägg...) mycket tvätt och skura blev det...



men som sagt... man älskar dem ändå!

puss

2009-01-27 @ 22:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0