En ofrivillig väckning

Bosse kallas inte terror för ingenting..
Runt halv 9 imorse lät det som ett krig hade brytit ut i vardagsrummet. Vi flög upp o såg att Bosse hade vällt allt på bordet. Vi blev inte glada. Allt låg utspritt överallt o en jätte fin skål som jag fått av Linda låg i 79 delar på golvet. Men tur att Bosse blev rädd för smällen så han inte trampa i nåt glas.
Våran teori lyder så här: Bosse har sått i soffan för att kolla ut genom fönstret, blivit rädd o vält elefanten som står där, sen rammlat ner på bordet o blivit som Bambi på hal is vilket resulterade i att allt som stod på bordet flög lite överallt. Hundjävel!
Inte nog med detta.. nyvaken o arg som man va så fick jag ta fram dammsugaren. När jag sätter igång så lossnar slangen från själva dammsugaren. Plasten som håller fast skiten har spruckit på nåt jävla vänster så den ligger på limmning nu. Hur fan detta nu kunnde gå till!?

En stund senare va det bara att traska iväg till stjärtförmedlingen. Jag tänkte att när en dag börjar som denna så kommer jag säkert komma hem blodig därifrån (man brukar ju bli arg på dom) men det va rätt lugnt faktiskt.. denna gång.

Terror maskinen Bosse. Det är tur för han att han är så söt.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe men lilla gulliga yrvädret :) Vilken buse! Puss.

2009-01-24 @ 10:09:01
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0