Första dagen!

Idag är min första sockerfria dag. Hittills har det gått bra trotts att gubben fortsätter smaska på all chocklad som vi fått.

Idag är även gubbens första arbetslösa dag. Det är underbart att ha han hemma hela tiden men tråkigt att det gick som det gick. Men men.. det ska la feska sig.
Gick på stan en sväng idag, men det blev bara en snabbis för Bosse va i bilen. Tänkte shoppa lite men hitta fan inget, så jag tänkte shoppa loss på HMs sida ist =)

Önska mig lycka till med sockret!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag skickar en massa lycka till- kramar till dig och en spark i baken :) Det fixar du! Kram.

2009-01-06 @ 00:05:27
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0