Lyxsviten!

Ja då va vi hemma igen. Har iofs vart förbi gubbens föräldrar o käkat god mat (som jag beställde för att jag har fyllt år). Så hämta vi hem vårt lilla troll oxå. Gud vad glad han blev av att se oss igen. Vi va dock lika glada att se han. Även om han är den största terroristen så kan man inte va utan han.

Hotellet hade iaf allt. Det va helt perfekt. Vi har badat så mycke bubbelbad va. Sviten va verkligen enorm o jätte fin o lyxig. Maten va oxå jätte god. Helgen va helt perfekt med andra ord. Tack snälla älsklingen för detta äventyr.
Det enda minus va att sängen va för mjuk. Men vi tog bort den mjukaste av madrasserna så blev det bättre. Va lite sorgligt att lämna sviten i morse, man vänjer ju sig så fort =)
Men detta va nåt jag verkligen kan rekommendera o kommer minnas för livet! Jag hade ju den bästa att dela allt detta med så ;)
Igår (lördag) va våran 1 års förlovningsdag. Så vi firade inte bara min födelsedag utan oxå det.




Nån verkade dock ha vart missnöjd med hotellet. När vi vakna så hade någon skrivit
"hotell suger" stort över älven. Haha..


Kommentarer
Postat av: Ida

Wow vilka bilder :) Gud vad fint! Kan tänka mig att ni haft en super romantisk weeekend :) Och grattis i efterskott till förlovningsdagen :)

Ja det e skoj att åka till ullared, brukar se det som en liten utflykt :)

2009-01-12 @ 13:25:34
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Linda

man blir ju lite avis på det hotellet... ni måste ha haft det så härligt och romantiskt tillsammans! :)

Stort GRATTIS till förlovningsdagen, hälsa M!



puss puss

2009-01-14 @ 17:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0