Min dag idag!

Vad har tiden tagit vägen o när fan blev jag 25!?
Jaja.. dagen är här iaf, känns inte så mycke. Gubben va dock söt i morse o hade gömt sina berömda lappar som han överraskar mig med ibland. Där fick jag en massa olika massager =)
Hans stora o lyxiga present får jag på lördag. Ska berätta sen vad det är.
Jag ska la inte fira direkt idag. Vi ska iväg på en stund o köpa tårta o sånt där. Gubbens familj kommer på fika. Så idag tänker jag faktiskt fuska med sockret.. jag ska äta en tårtbit. Men det tycker jag att jag är värd =)
Får även äran att välja maten idag så det blir Thai *mums*

Ett stort GRATTIS även till min systerdotter Sandra som oxå fyller år idag. 1 min efter mig blir hon 18 år!

Tack snälla alla för era gratulationer.





Kommentarer
Postat av: Ida

GRATTIS GRATTIS GRATTIS gumman! Hoppas att du har haft en bra dag hittils. Klart att du ska unna dig en smarrig tårtbit :) Puss!

2009-01-08 @ 15:24:59
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Linda

GRATTIS GRATTIS till dig.... även fast det nu är några dagar sedan!

vilka underbara presenter du verkar ha fått.



puss puss

2009-01-14 @ 17:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0