Onsdag..

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva. Jag har tråkigt. Gubben nördar (spelar dataspel) så jag tog den bärbara o satte mig i soffan. Är så less på alla internet sidor, inte ofta det finns nåt skoj att titta på. Kanske nån som har nåt bra tips på en rolig sida att fördriva tiden på??

Idag är det iaf valpkurs igen. Har vart uppehåll på 2 veckor tror jag det blir pga jul o nyår. Bosse blir ju bara busigare o busigare så jag hoppas det kommer gå bra. Det är min tur att leda han idag men jag försöker fjäska med gubben att han ska ta honom ist. Får la se om jag lyckas, har inte fått nåt svar än.

Nä dax för en kyckling o broccoli paj tror jag. Den är ju sååå god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0