Resultat från ett liv utan socker

Jag sa tidigare att jag skulle sluta äta socker för att tappa några kilon. Det va många som sa att det går ju aldrig du måste träna osv oxå. Men nä det behöver man inte alls det. Visst ska det gå fortare så kanske men jag har lyckas gå ner utan att träna nåt alls.. bara gett upp sockret. Jag fuskade dock när jag fyllde år o käkade en tårtbit, sen så råkade jag ta 3 klunkar sprite. Men annars har jag klarat det riktigt bra. Vågen visar nästan 2 kilo ner o spegeln visar verkligen resultatet, jag ser stor skillnad. Lr ja, det syns iaf. Så detta rekommenderas! =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Så duktig du är gumman :) Själv kör jag både träning och inget socker :)

2009-01-19 @ 13:58:35
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Magda

Nej inte det inte. Vi har bytt villaförsäkring och då ingick en besiktning av anticimex (och var 4:e år) så vissa saker måste ju rengöras osv.



Bra att det funkar med slippa sockergrejen! Har själv gått ner en del utan det =P

2009-01-20 @ 00:50:48
URL: http://enmagda.blogg.se/
Postat av: linda

Grattis till dig gumms! starkt jobbat att strunta i socker.



miss u!

puss

2009-01-21 @ 15:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0